Évzáró

Posted on Updated on

Jó volt ez az év, bár kicsit bolondos. Télen tavasz volt, nyáron ősz, tavasszal nyár. Sosem horgásztunk még annyit mint idén. Az előző években összesen sem, remélem jövőre sem szakítjuk meg ezt a tedenciát! 🙂

A naptári év a végéhez közeledik, és bár a horgászkalandjaink leírásánál még csak október környékén járok, de nézzük meg mi is történt idén.

Január végén elindítottam ezt a blogot azzal a szándékkal, hogy kezdő horgászként más kezdő horgászoknak segítsek a tapasztalataink megosztásával. A kezdeti szándék mellett időközben rájöttem, hogy élvezem is leírni a horgászkalandjainkat, így nem merülnek feledésbe. Látom magam egy téli estén fehérszakállú öregapóként a vidáman lobogó tüzű kandalló előtt egy fotelben, a kandalló padkájára feltett lábakkal egy laptoppal az ölemben, ahogy újraélem a horgászkalandjainkat! 🙂 De, hogy a kezdeti szándék se merüljön feledésbe, és az érdeklődők is jobban eligazodjanak a katyvaszban, egy új oldallal bővült ki a blog: Horgászvizek kezdőknek.

De mi is történt a blog indulása óta eltelt 11 hónapban?

• Pubikáltunk (LP, /me) 58 bejegyzést
  • Lett 16 követője a blognak. Ebből egy én vagyok! 🙂
  • Folyamatosan nőtt a látogatottság. Hónapról hónapra egyre többen kíváncsiak a blogra, a legtöbben eddig novemberben, ekkor 737 egyedi látógatóm volt, de az a gyanúm, hogy ez decemberben meg fog dőlni, jelenleg 690-en látogatták a blogot ebben a hónapban.
Látogatottság
Növekszünk! 🙂
  • A világ sok részéről érdeklődtek a posztok után, én is meglepődtem most, hogy megnéztem a statisztikát! 😮
Hm, Dél-Amerikát és Afrikát még meg kell hódítani! :)
Hm, Dél-Amerikát és Afrikát még meg kell hódítani! 🙂

De ennyit a száraz statisztikákról, hagyjuk is, nézzük horgász-szemmel, mi történt ebben az évben.

Nagyon sokat tanultunk idén a vizekről, halakról, technikákról, talán kezd kialakulni a saját stílusunk. Jelenleg egyértelműen előnyben részesítjük a pergető horgászatot, pergetünk UL botokkal és erősebb botokkal is, tavakon és folyókon, minden szóba jöhető halra. Mondjuk ez nem teljesen igaz, harcsára nem pergetünk célzottan, ott még nem tartunk. De a pergetés mellett sokszor jól esik, egy letett botos sörözgetős, dumálós peca is a haverokkal, ezt sem szeretném elhanyagolni a jövőben! 🙂

Horgászataim nagyobb részét Levivel kettesben követem el, az idei évben mindketten megdöntöttük majdnem minden halfaj esetében a saját rekordjainkat, illetve fogtunk több olyan halfajt, amit korábban még soha. Rengeteg emlékezetes fogásunk volt idén, megdöbbentő, de mindre nagyon élesen emlékszem, pedig meglehetősen feledékeny vagyok! 🙂 A horgászat révén megismerkedtünk több próval, akik mindenféle ellenszolgáltatás nélkül támogattak minket értékes tanácsokkal, ezúton is köszönet érte!

Sokkal több, mint 12 emlékezetes fogásunk volt idén, de a lenti kis válogatással tisztelegjünk 2014 halai előtt!

Január

11_november

December

12_december

A végére hagytam a legfontosabbat. Azért, hogy mindez megtörténhetett velünk 2014-ben nagy köszönettel tartozunk Mártinak, aki rühelli a horgászatot, de mégis elnézi eme elmebajunkat, és a legtöbbször csak legyint, hogy húzzunk horgászni a házimunka helyett. Imádlak drágám! 🙂

Jövőre veletek ugyanitt!

2 gondolat “Évzáró” bejegyzéshez

krizsanpal said:
    2014-12-28 - 07:43

Szívből gratulálok a sok szép halhoz, és a bloghoz- szuper írások!! Nagyon Boldog Új Esztendőt Kívánok, legalább ennyi hallal, és horgászélménnyel, mint az idei évben volt. Látom Dóri felavatta az új botot.Üdv P.

ridgeback75 said:
      2014-12-28 - 09:43

Köszönjük, viszont kívánunk hasonló jókat! Ha minden jól megy 2015-ben horgászunk még együtt a Körösön, és a Dunán is.
      Dórikának 24-én meghozta a Jézuska a botot, 25-én pedig már fel is avatta egy 2,20-as csukával. Nagyon ügyes volt! 🙂