Örömpeca

Posted on

Pár órája halaztam össze a kezem, igaz, hogy ma csak a konyhában, élőhallal azért jobb, úgyhogy nézzünk egy olyan kalandot, ahol ez sikerült.

Miután túl voltunk több vadvízi támadáson, és betliztünk, belefogtunk egy önbizalom növelő terápiába a Bottyánon.

Bandanagy

Nyáron nem járunk a Bottyánra, mert ugye kicsi a tó, és sokan pecáznak letett bottal, úgyhogy gyakorlatilag lehetetlen pergetni. Tudtuk ezt, viszont nagyon xar, borús idő volt, úgyhogy A tervnek megkockáztattuk a Bottyánt, a B terv az Almásfűzitői kavicsbánya tó volt. Mázlink volt, a rossz idő gyakorlatilag mindenkit távoltartott  tótól, talán ketten hárman pecáztak rajtunk kívül.

Korábban nem erőltettük a vasakat, de okulva a tiszai tapasztalatokból, aznap úgy döntöttünk, hogy nem ördögtől való, és elkezdtük hadba küldeni a kis körforgókat. És a pokol eme kis katonái tették is a dolgukat, de még hogy! Elképesztően. Jöttek a csukák, és csak jöttek, és jöttek … Mi persze nem ellenkeztünk, tárt karokkal fogadtuk őket, mert szeretjük a csukát.

A kerek csukát, a szögletes csukát, a hosszú csukát, a rövid csukát, a gömbölyű csukát, a lapos csukát … 🙂

A Bottyánon már belenyúltunk néha, de ennyire még soha.

Ehhez a diavetítéshez JavaScript szükséges.

Nem tudom mi volt aznap a levegőben ( LOVE IS IN THE AIR ), de elképesztő csukaparádé alakult ki. Nem fogtunk nagy halakat ( 0,5 – 2 kg között ), de mennyit! Nagyjáből fejenként 20 – 20 fárasztásig jutottunk pár óra alatt, igaz sok le is maradt, de több mint a fele partot ért egy fotó erejéig. Az igazsághoz hozzátartozik, hogy nem csak a körforgókat lájkolták aznap, tehettünk fel bármit, mindenre jöttek. Ha a slusszkulcsot tettem volna fel, azzal is fogtam volna párat. Aznap teljesen mindegy volt, mi a csali.