Tököli fiaskó

Posted on Updated on

Sokáig gondolkodtam, hogy erről a kalandról írjak e, végül úgy döntöttem, igen, hiszen ez is benne volt a horgász evolúciómban.

Összefoglalva, hogy hol tartunk jelenleg:

Tehát 3,5 év alatt túl voltam 3 horgászaton, amiből egy volt valódi horgászat, legalábbis abban az értelemben, hogy volt egy botom, és fogtam halat. A kezdeti nagy lelkesedés kezdett elmúlni, úgy tűnt, hogy lassan kikerülök a horgászatnak hívott nagy játékból, még mielőtt egyáltalán bekerültem volna.

Nézzük, hogy a tököli élmény visszahozott e a játékba!

Van egy jó barátom, Péter, aki tősgyökeres tököli, de nem horgász, hanem vadász. Viszont gyerekkorában horgászott. Egyszer. Talán kétszer. Ezt, és az én elévülhetetlen horgászmúltamat figyelembe véve, nem lesz nehéz kitalálni, hogy mennyire lett sikeres horgászatunk, amelyet a tököli Árnyas horgásztavon követtünk el! 🙂

Fogalmam sincs már, honnan jött, hogy mi ketten pecázni megyünk, de mentünk, 2010-ben. Botot Píttől kértem kölcsön, aki természetesen adott … szegény, ha tudta volna …

A tóra természetesen elég későn értünk ki, talán lovagolni voltunk előtte az ártéren, úgyhogy már dél körül volt, mire odaértünk. Jegyeket megvettük, botokat összeraktuk, és dobtunk. Egyszer. Ezután Péter úgy összegubancolta a damilt az orsója környékén, hogy Nagy Sándor, aki pedig kiváló problémamegoldó volt,  sikítva menekült volna. Nem tudom, hogy jártatok e már így, én igen, kicsit később Arab botjával, mikor otthagyta kiengedett fékkel, kapása volt, én pedig bevágtam … és összeállt egy olyan szuperextramegakúldamilgubanchalomcsomó, amit soha többé nem szeretnék látni. Talán mégegyszer sikerült ezt reprodukálnom, azóta sem. Hiába már Csülök is megmondta, hogy egy értelmes embert ugyanazzal a dologgal maximum kétszer lehet átverni.

De visszatérve Tökölre, ennyi volt a negyedik horgászatom. Bánatunkban elmentünk sörözni, többre nem emlékszem! 🙂